2012. július 11., szerda

218.

Tatsuki

Akarom ezt a srácot és ha már ennyire belemelegedett ebbe a témába, még most, amíg benne van, nem gondolja újra és nem visszakozik, csak elfogadja a játékokat. Apróságokat választott, de a kicsi lépések is lépések, no meg már rég megmondtam neki - teljesen komolyan is gondolva -, hogy nem ragaszkodom semmilyen eszközhöz. Két dolog, amihez mindenképpen, az a szopás és hogy én vagyok a seme. Miközben meztelenre vetkőzöm, néha Shinjire pillantok. Úgy látom, még mindig egy kicsit zavarban van, de jól áll neki, kívánatos tőle. Kérdezgetni kezdem, hogy megtudjam, mégis mit akar, hogyan gondolta, mennyire van elképzelése. Egészen helyre rázódik, megállapodunk benne, hogy én leszek a kísérleti alany és nem csak mozizni szeretne. Nekem az sem gond, ha csupán nézi, mit csinálok, de annak csak örülök, ha csatlakozni akar. Amint meztelenné válok, a sráchoz lépek és rászíjazom a csuklóira a pántokat, majd nyakára is a szíjat. Utána levetkőztetem teljesen meztelenre és bokáira is feladom a mandzsettákat. Nem hagyja magát olyan könnyen, az ellenállása azonban mindig előre hajtott, ezért most sem torpanok meg. Ha látnék rajta valamit, amiből egyértelmű lenne számomra, hogy ezt nem akarja, vagy kimondaná, azonnal abbahagynám, ám úgy vélem, megint csak az ösztön harcol benne.


Jól fest, ez a kevés is öltözteti, kiemeli izmait és paradox módon egyszerre tűnik ukénak meg férfiasnak benne. Imádom mindkét tulajdonságát, ezért ez nekem csak duplán tetszik. Mivel valószínűleg zavarban van, vagy valami hasonló, gyengéd csókokkal indítok, hogy megnyugtassam. A válasz azonban meglepően játékos, morogva a vállamba harap. Jó, ez jó, nagyon jó! Persze még nem iszom előre a medve bőrére, az arcát figyelve simogatni kezdem. Szeretném látni, hogy reagál arra, ha izgatom, miközben tudja, hogy mivel készülünk játszani és rajta vannak a pántok. Úgy tűnik, elfogadja a helyzetet, nem lesz gond. Még némi kíváncsiságot is felfedezek a szemében, ami nagyon kedvemre van, feltüzel, ezért szenvedélyesen lesmárolom. A hatás sem marad el, én pedig hamarosan talpra állítom Shinjit. Még egy pár pillanatig nyalom és tépem ajkait, aztán egy negyed lépésnyit se hátralépek tőle, mancsait pedig - még mindig a karikákon keresztül - a farkamra vezetem. Rögtön kényeztetni kezd, tudja a dolgát, irányítanom sem kell őt és úgy veszem észre, tetszik is neki ez a helyzet.


Nem hagyom sokáig játszani, mert bár isteni a keze munkája és imádnám, ha elém térdelve leszopna, azonban arról volt szó, hogy megmutatom neki  a stimulálót működés közben. Abbahagyatom vele a farkam masszírozását és a sajátjára teszem a kezeit, én pedig leülök az ágyra és őt figyelve síkosítót kerítek elő. Élvezem, hogy zavarba jön attól, amit ezzel kértem tőle, hogy önkielégítsen előttem, tisztában vagyok még azzal is ebből az arckifejezésből, hogy szokatlan számára ez a helyzet, de az is kibaszottul izgató volt, amit a zuhany alatt művelt magával, miközben leszopott. Akarom még azt és tartom, hogy ez jó módszer önmagunkhoz. Egy szerető megtanulhat kielégíteni, eltalálhatja, mire vágyunk, de a pontosan hogy, mikor, mit és miért csak magunk számára lesz mindig egyértelmű és kézenfekvő. Ettől függetlenül nem cserélném le Shinjit a kezeimre és az eszközeimre.


Figyelem, ahogy maszturbál. Igazán megkapó. Átsuhan egy elégedett mosoly az arcomon, aztán besíkosítózom a farkamat és a játékszert is belül, majd ráhúzom lassan a férfiasságomra. Már ez remek érzés, mert gyakorlatból már úgy helyezem a tüskéket, hogy hozzáérjenek azokhoz a pontokhoz, amiket különösen szeretek, amik érzékenyebbek. Elégedetten és cseppet sem visszafojtva, kéjesen felsóhajtok, majd vetek egy tüzes pillantást az előttem ácsorgó srácra. Belejött az önkielégítésbe, láthatóan élvezi és mégis még feszeng egy kicsit, ám a belőle felszabaduló egy-egy apró sóhaj bőven elég. Rá fog kapni az ízére. Én is nekiállok kényeztetni magam, mert még a végén le leszek maradva Shinji mellett. Először csak lassan húzom farkamon fel-le a tárgyat odafigyelve rá, hogy a tüskéi kellemesen, mindig más ponton nyomjanak, majd bekapcsolom a leggyengébb fokra. Nincs szükségem a többi funkciójára, a közepes erősség nem jött be, az erős pedig szerintem kifejezetten durva, azt pedig utálom, ha fájdalmat okoz valaki vagy valami. Így tökéletes, a rezgés engem ezzel az izgatóval különösebben nem boldogít, ezt így viszont imádom. Shinji folytatja tovább a magával való játszadozást, s közben figyel engem is. Rendesen zavarban van továbbra is, ám ez adja meg a tevékenysége pikánsságát.

- Lassíts - kérem őt. - Simogasd magad, játssz az érzékeiddel - teszem hozzá. Láthatóan még nagyobb zavarba hozom ezzel, bizonytalanul, tétován kezd neki, én viszont élvezem a látványát és az eszköz kényeztetését. Ütemesen, noha lassabban a szokottnál járatom farkamon. Villantok egy mosolyt is Shinjire, aztán érzem, hogy az arcom kifejezéstelenségbe merevedik. Édes, ahogy fülig vörösödik és szemlesütve csinálja tovább. Most kisfiús, bájos, úgy simogatja magát, mintha most ismerkedne a saját testével. S valahol ez így van, ha valóban nem maszturbált korábban. Mindent összekötöttem, a kellemest a hasznossal, pedig nem volt bennem kifejezett szándék, csak megterveztem, hogyan élvezhetjük egymást anélkül, hogy hozzáérnénk. A zavara, az érzékeivel való ismerkedése, az érzet... Eddig tartott, a testem görcsösen megfeszül és felnyögök az orgazmustól.


Elvigyorodom, mikor észhez térek egy kicsit. Shinji még mindig bátortalanul simogatja magát, a zavara pedig mintha cseppet sem oldódott volna. Ha tudná, mennyire izgatóan fest... 

- Kurvajó vagy... - közlöm vele. Lehúzom a farkamról a már kikapcsolt szerkezetet és félrerakom. Rohadtul meg kéne törölköznöm, de most még feküdni optimálisabb. Lassan, apró mozdulatokkal intek a srácnak, hogy jöjjön hozzám ide. Megteszi, letelepszik mellém, mire megsimogatom az arcát a balommal, így nem kenem össze. Érdekes, mennyire kínosan érzi magát attól, amire kértem és néhány mandzsettától. Számomra érthetetlen. Az is igaz, hogy a jó szexet mindenhogy szeretem, mocskosan, tisztán, töményen és társaságban is. Nekem nem para idegenek előtt levetkőzni, önkielégíteni vagy szexelni, nem egyszer kértek fel a kedvenc fétisbáromban arra, hogy verjek végig a srácokon, kínozzam, irányítsam és akár dugjam meg őket. Tetszettek azok az alkalmak. - Adj pár zsepit, léci - kérem végül meg Shinjit, mert nem akarom parlagon hagyni. Elvesz az éjjeliszekrényről néhányat, ad a kezembe egyet, s a hasamról is elkezdi letakarítani a spermámat. Míg a kezemet szabadítom meg az élvezeti anyagtól, őt stírölöm, aztán a játékszert is megszabadítom a rákerült masszától. Amint ezekkel megvagyunk, leterítem a srácot és hozzásimulva szenvedélyesen megcsókolom. Hevesen viszonozza, méghozzá a vállaimba kapaszkodva. Mosolyogva harapdálom meg alsó ajkát, majd nyakán kerek mintákat húzok a nyelvemmel. - Tetszett a bemutató? - kérdezem meg tőle. Bólint, az arcán még mindig halvány pír látszik, de már nincs annyira zavarban, mint eddig. Szóval nem tud megszólalni... Nagyon édes.


Újabb csókot kap, most forrót és szerelmeset, majd a háta alá nyúlva feljebb tornázom őt az ágyon, betelepszem a lábai közé és a kényeztetőért nyúlok.

- Kipróbálod, ugye? - búgom.

- Ki - találja meg a hangját végül. Elégedetten elvigyorodom, azzal bekenem síkosítóval a farkát és aztán az eszközt is, majd a kezébe nyomom a zöld játékszert. Látta, mit csináltam vele, úgyhogy nincs mit magyaráznom rajta. Teszi is, amit korábban én, felhúzza magának, s hogy bíztassam, belecsókolok a fülébe és megsimogatom a mellkasát. Bekapcsolja a szerkezetet, ő is a legalacsonyabb fokozatot választja és ahogy tőlem látta, noha sokkal zavartabban, mint én, pirult képpel izgatni kezdi magát vele. Figyelem, mert nagyon tetszik, amit csinál, ahogy csinálja magának, mert bármennyire szokatlan számára is ez a szitu, élvezi. Biztos vagyok benne, hogy tudja, semmi sem kényszer, s inkább a kíváncsiság hajtja előre.


Csakhamar dolgozni kezd azon, hogy elfojtsa a hangját, pedig imádom hallgatni a sóhajait és nyögéseit. Észreveszem az önmagával vívott küzdelmet is, ezért bátorítóan végigsimogatok a testén. Akarom, hogy folytassa. Fontos tapasztalás önmagunk izgatása, kényeztetése és kielégítése, nem úszta volna meg, hogy már tudom, nem gyakorlott ebben. Nem válik hátrányára ez, s ahogy megjósoltam, ráérez a dolog ízére, egyre jobban felszabadul a kéjtől, belelazul a helyzetbe, majd nem sokkal később elélvez. Pazar... Páratlan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése