2012. augusztus 3., péntek

2012. augusztus - 1.

Deon

Újabb határához értem a tűrőképességemnek. Egyszer már túlmentem azon a bizonyos korláton, amiről azt gondoltam, nem fogom megtenni, noha kacérkodtam vele, hogy mégis megteszem, most pedig újra ezt boncolgatom. Nem is tegnap óta ráadásul. Nem vágyom rá olyan régóta, mint arra vágytam, hogy Tatsuki uraljon, de sokkal hevesebb és gyakrabban is jön elő, elrejteni Jeremy elől meg eléggé lehetetlennek tűnik, mert... mert látja, kész. Tudom, hogy elég ügyesen csinálok úgy, mintha csak miatta hagynám abba a csikizését, vagy azért húzódnék vissza tőle a dojoban, mert vége a gyakorlatnak, de azt is, hogy nem véletlenül beszéltük meg, hogy van egy határvonal kettőnk közt, amihez mind a ketten közel vagyunk és át tudnánk lépni, ha sikerülne elvesztenünk a kontrollt. Most ezzel a félelemmel a gyomromban vackolom el magam mellette a kanapén, hogy megnézzük a Casanovát. Érdekel a film, azonban a fejemben ott motoszkál az a gondolat, hogy legutóbb Jeremy lazán az ölembe hajtotta a fejét és az eléggé... hú volt. Kíváncsi vagyok, most mit talál ki. Egy mosoly keretében ránézek, mire visszamosolyog rám, de mintha feszengene. Tiszta dinnyék vagyunk, basszus! Mindegy, hogy oldjam a hangulatot, az ölébe rakom a tálat, amibe a pattogatott kukoricát öntöttem, majd kibontom a kólát. Úgy beszéltük, üvegből jó lesz, úgyhogy kinyitom és meghúzom. Őt is megkínálom, s elveszi tőlem, hogy kortyolva igyon egy keveset. Megvárom, míg befejezi, aztán párnát is adok neki, amiből én közben egyet a derekam mögé rakok. A srác az ölembe nyomja, majd nemes egyszerűséggel ráfekszik, miközben a pattogatott kukoricát a hasához teszi, ahol mindketten elérjük. Hát... oké. Nagyot vigyorgok, aztán félig átkarolom és a képernyőt kezdem bámulni. A srácokkal is mókás összegabalyodni, nem is tudom, hogy jött, de valahogy annyira természetes, ahogy négyen összecsomósodunk a mozi alatt.


Elröhögöm magam, mikor sikerül a hajába potyogtatnom egy fél maréknyit a popkornból.

- Bocsi - nyögöm nevetés közben és kiszedegetve eszem meg. Ő is nevet, de elfordul és felnéz rám. Egyelőre igyekszem összeszedegetni a kukoricaszemeket és nem értem, miért engem bámul, mikor megy tovább a műsor. Én azért próbálok figyelni, mert tök jó a film, csak ahogy Jeremy néz... - Mi van? - kérdezem meg végül tőle.

- Semmi - mondja vállat vonva. Hát köszi, most ki lettem segítve tényleg. - Zavar, ha nézlek? - He? Ezen most meglepődöm.

- Miért nem a filmet? Nem tetszik?

- De igen - elmosolyodik. - Igazad van. - Azzal visszafészkeli magát a tévé felé. Képtelen vagyok megállni, hogy ne nevessek.

- Tök dilis vagy - mondom meg neki, s az utolsó kukoricaszemet is kiszedem a hajából.

- Bagoly mondja verébnek - vág vissza kuncogva.

- Jó, de nálam ez megszokott - közlöm vele vigyorogva, és hogy ne tudjon visszaszólni, ujjaimmal kicsit végigzongorázok az oldalán. Halkan felnevet, aztán visszafordul a párnán és újra engem kezd nézni. Egy apró mosollyal makacsul a képernyőre szegezem a pillantásom, azonban érzem, hogy tovább néz, ami zavarba hoz. Kinyúl az arcom felé, én meg annyira meglepődöm és valahogy megijedek, hogy hátrarándulok. Nem mintha lenne hova, mert a háttámlának dőltem alapból, de mindegy. Nem tudom, mit akart, most viszont eléggé begyulladtam. Nem fogok többet kettesben filmezni Jeremyvel, mert kurvára gyorsan úrrá lesz rajtam az izgalom és ha legalább egy valaki van még itt, már van egy komoly visszatartó erő attól, hogy valami olyasmit csináljak, amit nem mondanék el Asaménak. A srác csak meglepődik, a kezét is visszakapta, de tovább vizslat. Na jó, ez így nem pálya, fogom és kitolom az ölemből, egészen addig nyomom, amíg ülő helyzetbe nem kerül, aztán megkeresem a kólát és iszok, hogy lenyugodjak. Persze nem bírom ki sanda pillantások nélkül és a faszom se tudja, mi történt az elmúlt öt perc alatt a filmben, de mindegy. Jeremy is morcos, s néha elkapom a pillantását is, úgyhogy óóó yeeeah. - Tudtad, hogy tök kínos, amit csinálsz? - kérdezem meg tőle, mert elszakad a cérna. - Nem zavar, hogy nézel, de bakker, valahogy úgy csinálod, hogy azt nem tudom jól elmagyarázni! - Frankó vagyok, pedig nem vettem be fogalmazásgátlót.

- Öhm... Mert hogy nézlek? - kérdez vissza kicsit értetlenül. - Én nem érzem kínosnak. Neked az? - Nekem kínos, hogy nem tudok Casanovára figyelni, mert görcsbe áll a gyomrom, hevesebben ver a szívem és áll a farkam.

- Megbeszéltünk korábban valamit, emlékszel? - Hátha erről lekoppan neki, mi van.

- Nem, azt hiszem, ha ezt szeretném megtenni, akkor így néznék - mondja, majd elvigyorodik és tol egy angyali arcot. Oké, most én nem tudom, mi van, úgyhogy zavartan röhögök rajta. Beletúrok végül a hajamba és eligazgatom azt, miközben újra a filmet bámulom, gondolatban azonban már rohadtul nem Casanova körül járok. Mi lenne, ha...? Nem. - Miért van az, hogy most sokkal vörösebb vagy?

- Mert égek, mit a bozót nyáron? - kérdezek vissza így válaszolva, és szerintem még vörösebb leszek, mert még a fülem is lángolni kezd. Haladunk. De hova is?

- Aha, de mégis mitől? - közelebb húzódik hozzám és megint az arcom felé nyúl. Engedem neki, mert kíváncsi vagyok, mit akar, meddig mer elmenni. Nézek a szemébe, majd leesik, hogy min akadtunk tulajdonképpen fenn. Egy apró morzsán a számon. Hogy lehűtsem az érintése nyomán keletkezett parázsérzetet, megnyalom az ajkam, mire ő is így tesz. Kéne neki válaszolni, de nem tudok, úgyhogy vállat vonok. Feszültté tesz a közelsége, mert vonzódom hozzá és azt is tudom, hogy ez nem egyoldalú. Nem megy ki a fejemből, amit mondott és ha tovább csinálja ezt, be fogom rajta vasalni, méghozzá perceken belül, azt hiszem. Megint bámul, de most hívogatóan, egyszerűen látom, hogy azt akarja, moccanjak rá. Elég sokszor eljátszottam már a gondolattal, most azonban ijeszt, hogy ennyire közel kerültem hozzá, úgyhogy egy pillanat műve alatt kicsit hasba szúrom egy ujjal. Picit meggörnyed, noha nevet, így viszont elég közel kerül hozzám. Mozdulatlan maradok, csak szemem sarkából lesek rá le, aztán amint felpillant rám, elszakad az a bizonyos cérna.


Felemelem a fejét és a szájára tapadok, s mivel hagyja magát megcsókolni, már visz is tovább a lendület, felé hajolok, sőt, egészen nyilvánvalóan rámászom. Eluralkodik rajtam a vágy, mindaz, amit már lefantáziáltam szabad perceimben, úgyhogy mire észbe kapok, a tál kukoricástól már a földön hever, én pedig Jeremyn fekszem és hevesen, elvakultan csókolózom vele. Nemhogy nem ellenkezik, de hozzám hasonló intenzitással viszonozza a csókom, ami teljesen megőrjít. Fél kézen támaszkodom, míg másikkal a ruhája alá nyúlok, szájának ostromlását pedig egy pillanatra sem hagyom abba. Még az sem zavar, hogy én is fulladozom a csókcsatától, egyszerűen élvezem. Tetszik, hogy csak meg kell érintenem és felsóhajt, ráadásul bele a számba, s ahogy én őhozzá, úgy ő is énhozzám nyúl, felkúszik keze az oldalamon. Kellemes borzongás fut rajtam végig, mancsom kifut pólója nyakán és megcirógatom a bőrét. Nem állja meg a viszonzást sem, befurakszik a felsőm alá, fel a hátamra, s egészen a lapockámig simít. Most én sóhajtok fel és még libabőrös is leszek. Azt hiszem, elvesztem a fejem a vágytól, teljesen hozzásimulok, miközben szenvedélytől túlfűtötten játszom ajkaival és valahogy alányúlva szorítom egy kicsit magamhoz. Határozottan alig kapok levegőt és reszketek a vágytól, ráadásul érzem, hogy Jeremy is azt akarja, amit én. Öhm... pontosan nem tudnám megfogalmazni, azt viszont kimondhatom bátran: MÉG!


Ujjaimat a bőrébe nyomom és végighúzok az oldalán, aztán mint egy félőrült, elkezdem lehámozni róla a pólóját. Jeremy halkan felnyög és úgy mozdul, hogy azzal nekem segítsen, így a ruhadarab hamar landol a földön, ő pedig visszafurakszik alám. Újra esztelenül csókolni kezdem és ahol csak érem, tapogatom, simogatom a testét. Megérzem, milyen birtokolni valakit és tetszik, kellemes, feltüzel. Asszem, nem csak engem, mert a srác elkezdi lefejteni rólam a pólómat. Kibújok belőle, majd azt is lekotrom a kanapéról. Egy párna is legurul, de cseppet sem izgat, ellenben az alattam heverő fiú borzasztóan. Úgy érzem magam, mintha nagyon régóta nem szexeltem volna és most lehet, aminek folytán képtelen vagyok visszafogni a vágyam. Hozzádörgölőzöm, tapicskolom, húzom a testemhez, még a kanapéról is egy kicsit elemelem, Jeremy pedig fel-felnyög, ugyanúgy falja a nyelvem és a szám, ahogy én az övét, és közben bejárja kezével az oldalam és a hátam. Tudtam, hogy ha mi egyszer összeszabadulunk, az nagyon odabaszós lesz és igen, az. Alig kapok levegőt, reszketek, de nem bírok leállni. Nem mintha akarnék, ez a bolondéria bejön.


Sikerül elszabadulnom a szájától, s rábukom a nyakára. Apró harapásokat helyezek el hol az egyik, hol a másik oldalára, közben fél kézzel bekúszom háta alá, át a lapockáján, hogy végül a vállában megkapaszkodhassak. Másik mancsommal hasát és alhasát simogatom, finoman markolom bőrét. Ő sem marad tétlen, tényleg az őrültek közé kerget, mert a cirógatásai váltakoznak gyengéd karmolásokkal. Remélem, tudja, hogy ha nyoma marad rajtam ennek a veszett együttlétnek, először én verem el, aztán Asame kiheréli. Hogy velem mit csinálna, ha ezt tudná, azt nem tudom, de azt hiszem, ez jó így, mármint hogy el sem akarom képzelni. Most nem érdekel. Szaggatottan felnyögök, remegve feszülök ívbe, ahogy Jeremy épp csak hozzám érve húz végig a gerincem vonalán, még a fejem is felemelem és ezzel gyakorlatilag felkínálom magam neki. Le is csap a nyakamra, finom harapásokkal tarkítva nyal és csókol rajta végig. Azt hiszem, meg kellene neki mondanom, hogy annyira felhúzott, hogy első körben kétlem, hogy eljutnék a megdugásáig, de szerintem érzi, vagy érezni fogja.


Tapogatózva lenyúlok a nadrágjához. Öve nincs, tehát csak a gombbal és a cipzárral kell megharcolnom, majd mindent letúrok a combja közepéig, s szinte azonnal kezelésbe veszem a felszabadult részt, beleértve a farkát is. Beleszuszog a nyakamba, s a bőrömbe fojt egy nyögést, mire elvigyorodom és a markomba fogva kicsit eljátszom vele. Megremeg és belemarkol a hátamba, de érzem, hogy a körmével nem, talán erre külön vigyáz is, aztán amint egy újabb nyögés szalad ki a száján, keze lecsúszik a nadrágomhoz, hogy kibontson belőle. Akarom ezt, rohadtul akarom, ezért kicsit visszavonulót fújok és a gyorsabb haladás érdekében segítek neki. Egyből meztelenre vetkőztet, s alkalmam nyílik nekem is megszabadítani minden ruhájától. Sürget a vágy, úgyhogy kicsit ügyetlenül, kissé hevesen csinálom, mert minél hamarabb vissza akarok rá kerülni. Ez meg is történik, csókolva, a farkával játszva, valamennyire mégis hozzásimulva folytatom, Jeremy pedig halkan sóhajtozik. Nagyon bírom ezt, elmondhatatlanul élvezem, bár azon egy picit meglepődöm, hogy megpróbál maga alá fordítani. Egy pillanatra megmutatkozik bennem az örök ellenállás, aztán rájövök, hogy egy olyan kis uke, mint ő, nem fog megdugni, úgyhogy hagyom, hogy fölém kerekedjen. Így legalább két kézzel járhatom be a testét, míg végigcsókol a nyakamon, vállamon, majd a mellkasomon. Szégyellős mosolyra húzom a szám, mikor a mellbimbóimmal játszik el, kifogásom azonban csepp sem a dolog ellen. Igazából nyertem, tudja, hogy közel járok az elélvezéshez, mert egyre lejjebb halad rajtam, csókokkal borítja be a hasam, méghozzá különös gondot fordítva megfeszülő hasizmaimnak, amikre büszke is vagyok, egész szépek, majd továbbhalad alhasamra, hogy utána végignyaljon a férfiasságomon. Egy jóleső, megkönnyebbült sóhaj szakad fel belőlem, majd hamar egy nyögés is követi, mert bekapja. Beletúrok a hajába, megsimogatom a fejét, onnan érintve az arcát a vállára kúszik a kezem és megkapaszkodom benne egy pár percre. Nem kellene ennyire megadnom magam, a vágyaim azonban legyőznek, mert igenis akarom, hogy a szájával kényeztetve elégítsen ki. Megteszi, kérnem sem kell, én pedig lihegve, fel-felnyögve, vergődve élvezem a játékát, majd levegőért kapok, remegve-megfeszülve adom át magam az orgazmusnak.


Fantasztikus érzés kielégülten elnyúlni és csak úszni a szédülésben, val'szeg halványan mosolygok is, Jeremy meg hozzám bújik és egy gyengéd csókot nyom a nyakamra. Ahogy rápillantok, úgy látom, mintha tetszene neki a pihegésem, amivel rendesen zavarba hoz, de csak elvigyorodok és átkarolom. Ami jó, az nálam tagadhatatlanul jó, s ugyanígy ha valami rossz, akkor az tagadhatatlanul rossz. Ez most kurvajó volt. Nagyon vágytam arra, hogy megkaphassam ezt a srácot. Durva, de tényleg akartam őt. És őt, nem valakit, akit megdughatok. Nem is tudom, mikor ébredt fel Jeremy iránt a vágyam, arra viszont határozottan emlékszem, hogy amint túl közel kerültem hozzá, mindig éreztem, hogy veszélyes ez a helyzet. Hát most tessék... ennyire veszélyes. Köröket és kerek ábrákat cirógatok a vállára és hátára, ő pedig a vállamra hajtja a fejét és a mellkasomat, hasamat simogatja. Érzem, hogy nem tekinti ezt az egészet befejezettnek és én sem, hamar felélénkülök és legyűröm újra magam alá. Azt mondta, szeret más alatt lenni, nekem pedig tetszik, hogy alattam van, ezért vigyorogva, de a korábbinál sokkal visszafogottabban csókolom meg. Most több érzékiséggel, jobban bejárva a száját, eltáncolva a nyelvemmel a nyelvével. Valahogy olyan ez az egész kettőnkkel, mintha egy álomban lennék, ahol a partnerem tökéletesen azt csinálja, ami nekem bejön. Jeremy hagyja magát, odaadó és szenvedélyes, nincs benne szemernyi ellenkezés, időnként ő is mosolyog és mintha tudná, mi van bennem...


Éled fel a vágyam aközben, hogy csókolózom vele, simogatjuk egymást, kicsit eljátszom én is az érzékeivel, viszonzom a mellkasomra mellékelt játékot, még az arcát is figyelem, miközben nyelvemmel körbejárom a mellbimbóját és vigyorogva veszem tudomásul, hogy ez mennyire bejön neki, mivel megremeg és ajkába harap, hogy elfojtsa a sóhaját. Ezt bírom, játékosan kicsit megcibálom a fogammal, mire kitör belőle a nyögés és gyorsan felkúszik hátamról a keze, bele a hajamba. Hát most kirázott a hideg a kéjtől. Ennyire egymásra hangolódtunk volna? Élvezem. Nagyon. Áttérek a másik mellbimbójára és megcsipkedem, közben pedig combját kezdem nagyon halványan érintve cirógatni. Remegést, halk sóhajtozást és néhány nyögést is kicsalok belőle, közben keze túrja tovább a hajam néha megmasszírozva a tarkóm, másik mancsa pedig az oldalamat simogatja. Megbolondít ez a srác! Lassan közelítek ujjaimmal alfeléhez, mintha nem volna szabad megérintenem, mintha nem játszottam volna már a farkával, aztán mégis tapogatózva járom be az egészet.


Most jön az a rész, hogy elmegy a bátorságom? Meg egy nagy szart! Egyszer át kell esnem a tűzkeresztségen és akarjuk, hogy ez most essen meg, úgyhogy elhajolok Jeremytől és előkutatom a kanapéba rejtett kellékeket. Kicsit többet kell keresnem, mint amennyi idő alatt Asame megtalálja, de eddig sosem volt az én dolgom nekem előkeríteni, ő meg már rutinos. Azért egy zavart mosoly a számra kúszik és a srácra pillantva nyomok az ujjamra síkosítót. Úgy helyezkedik, hogy könnyen hozzáférhessek, ezért az arcát nézve lassan beletolom az ujjamat. Ez a másik oldalról sem kevésbé kínos, mint mikor veled csinálják, ráadásul elbizonytalanít az, amit Jeremyn látok. Kellemetlen számára és talán kicsit fájdalmas is, de igyekszik ellazulni és bólint is, jelezve, hogy rendben van minden, folytassam. Közelebb helyezkedem hozzá és ráhajolok. Lassan csókolom, miközben belülről simogatom őt. Furcsa érzés és bennem is az mozdul meg, hogy vigyázni akarok a partneremre, ugyanakkor továbbra is akarom Jeremyt, úgyhogy nyelvemmel végigkalandozom a fülén, majd nyakára bukom, s csókolva, harapva, nyaldosva húzom. Érzem, hogy felenged, hallom a hangján, hogy élvezettel telik meg és az, ahogy megszorít, arra enged következtetni, hogy többet akar. Óvatosan két ujjal folytatom, amitől megfeszül, de már igyekszik is újra elengedni magát. Tök cuki ez a srác, de tényleg. Közben lekúszom a mellkasára és nyelvemmel nyálcsíkokat húzok rá, Jeremy meg nyögdécsel, s újra a hajamba túr és a hátamon kalandozik. Rájött val'szeg, hogy ezt a kettőt szinte lehetetlenül imádom egy pár más dolog mellett. Megborzongom és mosolyogva megcsipkedem a fogammal megint a mellbimbóját. Imádom a reakcióit, azt, ahogy a háta ívbe hajlik és közelebb tolja magát hozzám, azt, hogy minden apróságtól képes felnyögni és látható az arcán minden érzelem. Most az, hogy türelmetlenül többet akar. Végülis nem egy szűz, szóval valószínűleg csak én óvatoskodom vele ennyit. Abbahagyom és visszavonulok, hogy óvszert húzzak. Ez is olyasmi, amit elméletben tudok csak, hogy hogy kell, de látva Jeremy vágytól égő pillantását nem szarozok vele sokat. Úgy néz rám fel, hogy közben megnyalja a száját, amivel kemény sóvárgásra vesz rá.


Nem sokáig kell várnunk, fölé helyezkedem, kezemmel segítem farkam a testébe, s együtt nyögünk fel és feszülünk meg. Belém kapaszkodik, amivel arra ösztönöz, hogy szenvedélyesen megcsókoljam és lassan mozdulva elkezdjem megdugni. Pár lökés után velem mozdul, bár nem tudom, hogy segíteni akar-e engem, vagy fokozni az élményt, de mindkettőt sikerül. Forrón csókolózva, egyre ösztönhajtottabban szexelünk, mígnem nem tudjuk tartani a nyelv- és szájjátékot, szükségünk van több levegőre. Ugyanúgy lerohanom, mint az első percben, mert nyögéssel vegyes zihálása, az az élvező kép, amit vág, teljesen megbolondít. Elvesztem teljesen az eszem, azt sem igazán tudom, mit csinálok, csak abban vagyok biztos, hogy mindkettőnknek jó. Érzem, hogy átengedte magát nekem, valószínűleg a kedvemre mozog és kegyetlenül jól csinálja, ezért hangosan nyögve dugom meg. Lever a víz, olyan érzés, mintha belülről égetnének szét, mintha a bőröm alá parazsat tettek volna, de jó, tényleg jó. Vérpezsdítő látvány és élmény is egyben, noha annyira elragad az élvezet, hogy csak pillanatokra vagyok képes nézni Jeremyt. Heves és mély lökésekkel taszítom az őrület szélére, közben feltámaszkodom, ezzel kissé távolabb húzódva tőle és szinte elröhögöm magam, milyen tüzes táncot járunk. Teljesen együtt mozgunk, még az ütem is kiforrott, nincs szükség arra, hogy irányítsam, szabadon kapaszkodhatok a testébe és hajszolhatom a gyönyört. Minden megfeszülése engem is erre késztet, meg jóleső nyögéssóhajra, mert mintha szorosabban ölelné a farkamat magába. Ez elképesztően jó érzés! Mosolyogva néz engem, amivel zavarba hoz, de egyikünk sem áll le, ösztönösen űzzük tovább a beteljesülést, ami már nincs is messze egyikünknek sem.


Jeremy újra belém kapaszkodik, most a karomba, aztán pillanatok múlva megszorítja és az egész teste megfeszül, hangosan felkiáltva élvez el, ahogy én is. Mozdulni is nehéz, a szédülés ráborít, fogy a hév, amivel megdugom, míg végül teljesen elhal és csak lihegni meg nyeldekelni vagyok képes, mert a kiszáradt torokkal és szájjal ez elég nehézkes művelet. Mindenünk reszket, bújunk egymáshoz és öleljük a másikat, Jeremy még néha fel is nyög, engem pedig összeránt a rajtam átcikázó kéj. Amint képes vagyok rá, egy forró csókot nyomok a nyakára, méghozzá hosszan, aztán tovább szuszogok a bőrére. Ez fantasztikus volt, rohadtul nehéz napirendre térni felette, a megnyugvás is lassan jön, ám aztán csak visszavonulok, bár elég ügyetlenül mozogva, mert teljesen kimerített ez a menet. A srác követ a tekintetével, én pedig elég furán érzem magam emiatt, míg megszabadulok az óvszertől és zsebkendőbe rakom, majd egyszerűen visszanyúlok mellé-rá.


Azt hiszem, felkavart érzelmileg, hogy pont annyira jó, ha nem jobb volt lefeküdni vele, mint amilyennek elképzeltem, ezért nem is tudom csak úgy elereszteni, még simogatnom és csókokkal borítanom kell. Ő is gyengéden cirógat, ezért végül a nyakához fúrom az arcom és kézzel-lábbal átkarolom. Szorosabban bújik hozzám, majd a vállamra ad csókot, nekem pedig kibuggyannak a könnyeim. Tudom, hogy elvesztem Asamét, ha megtudja, én pedig még meg is ismételném szívem szerint Jeremyvel. Most is annyira tetszik, amit csinál... felém fordul és letörli a könnyeimet, meg homlokon csókol, én pedig nem bírom nem megcsókolni ezért. Remegés fut rajtam végig, miközben lassan, valószínűleg utoljára bejárom a száját, nyelvemmel simogatom a nyelvét, aztán egy apró szájra puszival véget vetek ennek az egésznek és elhúzódom a sráctól. A hátára fordul és felsóhajt, én pedig a szemeimet megtörölve szállok le a kanapéról. Ő is felül és ahogy ránézek, tudom, hogy érti, mi van, nem kell megmagyaráznom. Elkezdünk felöltözni, aztán a síkosítót visszadugom oda, ahol találtam, a szemetet pedig összegyűjtöm, utána elfekszem a kanapén és visszaállítom oda a filmet, ahol még rémlik belőle valami és intek Jeremynek, hogy ha akar, visszafeküdhet mellém, rám, ahogy kényelmes. Most már megnyugodtam és ha sikerül titokban tartanunk, hogy lefeküdtünk egymással, szerintem nem lesz gond.

2 megjegyzés:

  1. azta....BETYÁR-MINDENÉT....!!! hát ez enyhe-, nem is, mit hazudok, kurvanagy meglepetés volt. holott ez is ott úszkált a levegőben, állandóan körbelengve a két srácot... őket ismerve nem kellett volna meglepődnöm, hogy nem tudnak ellenállni annak, ami mindkettőjük oldaláról egyértelműen és ugyan olyan vággyal működik. ráadásul megdumálták már, ha jól emlékszem, nem is csak a legutóbbi, testre festős részben, de előtte is volt róla szó burkoltan. vagy csak gondolatban? mindegy tulajdonképpen, a lényeg, hogy elhatározták, nem csinálnak ilyesmit... Jeremy meg... igazi kéjes kis dög (Deon is, csak nála ez már teljesen egyértelművé és megszokottá vált ez alatt a párszáz reag alatt... :D )
    tisztában vagyok vele, hogy ha Deon nem akarta volna, akkor nem is engedi megtörténni, viszont Jeremynek meg Shinjin kívül nem nagyon volt eddig szó olyan kiszemeltjéről, akit nem csavart fel a kisujjára. nem tudom, volt-e ilyen egyáltalán, de nem emlékszek ilyesmire. ezért: igazi kéjes kis dög (ebből a szempontból mondhatni gátlástalan) ...de nem épp negatív értelemben. hiszen, ha úgy vesszük, akár ösztönösen is, de megszerzi azt, akire vágyik. például nem tudom, mennyire volt ösztönös, és mennyire volt direkt a Deon felé irányuló provokálása. de igen jól sikerült, még ha Deon végül itatta is az egereket. azt hívják ugye lelkiismeretfurdalásnak. jaj de szép hosszú szó, és még milyen szar érzés is tud lenni... igazából kezdem félteni Deon és Asame kapcsolatát. pont azért, amiért Deonban is görcs van a két(?) vagy másfél(?) hónappal ezelőtti Tatsukis, meg a mostani Jeremys eset miatt. nem tudom, hogy Asame tényleg úgy reagálna-e, ahogy Deon látja, és végül mit eredményez az, hogy elfojtja magában a lelkifurdalást. és rájön-e a yakuza, hogy valami nem stimmel? ez eléggé kíváncsivá tesz a következő részeket illetően...

    egy korábbi válaszra válaszolva pedig:
    igen, a link már tényleg jó! :)
    és
    a kinyíló Deon, nos, pazar... tényleg. egyre több mindenről beszél, egyre kevesebb dolog van, amire azt mondja, hogy nem tud róla beszélni, és persze ez az egész fordítottan arányos a zavarbajövéssel és a pírban úszó arcával :3 jaj de édes mindig, mikor elképzelem *-*

    (nagyonutóirat: * ezt most inkább megcsillagozom és Deon képeihez folytatom, mert lustultam és ahogy itt eszembe jutott, ide akartam, de aztán rájöttem hogy egy Ctrl+X, Ctrl+V nem a világ vége, még ha mindjárt hajnal 3, és majdnem el is alszok :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A két kölyök tényleg durván vonzotta egymást, szóval kábé azért beszélték meg, hogy elkerüljék, hogy egyszer eljussanak ide. De hát ez már halottnak a csók, mint ahogy látszik. =D Deon valóban akarta Jeremyt, itt most már hónapok óta ott motoz a fejében, hogy kipróbálná magát seme szerepben és az is, hogy tetszik neki nagyon ez az alacsony, vékony, cuki uke. Bár az is igaz, hogy Deon nem Jeremyt találta meg először azzal, hogy szeretne seme lenni, csak Asame kategorikusan leszavazta a dolgot. ^^

      Jeremy tényleg egy gátlástalan kis bestia. Lecsapott Yoshira, kell neki néha Tatsuki, megkörnyékezte Shinjit, aztán elcsavarta a megállapodásuk ellenére is Deon fejét. Jól tolja a gyerek, az biztos. ^^

      Hamarosan posztolom a Jeremy-reagot, amiből kiderül, mennyire volt ösztönös és tudatos, amit a srác csinált. ^^

      Azt hittem, ki fogsz ábrándulni Deonból. =) De komolyan. Megismertük szende szűznek, aztán kiderült, hogy egy perverz kis szeretetgombóc, most meg már azt is tudjuk róla, hogy pánszexuális, vagyis hogy az eddigiek nagyon messze van még a jéghegy csúcsától. De tényleg nagyon messze. ^^;;

      Köszi az infót a linkkel kapcsolatban, a komidat meg mindenhol megtaláljuk, és mindért külön hálásak vagyunk! <3

      Törlés